Thursday, August 21, 2014

Cu Nikon 60mm macro prin apuseni

Tura foto din august in Apuseni a fost dedicata in mare parte fotografiei macro. Astfel nu -am limitat doar la floricele ci am dorit sa surprind si insectele cum se hranesc pe floricele. Mai precis am facut un traseu marcat din trascau . Chiar daca sezonul florilor este in primavara , am gasit cateva si la jumatatea lui august. Echipa a fost formata din doi nikonisti , unul care cunostea mai bine zona si celalt care avea fotografia la baza. Mai jos veti vadea cateva fotografii realizate in apropierea Cheilor Rametului.

Vremea a fost foarte frumoasa pentru a pune la incercari , noua achizitie , un nikon 60mm macro AF-d montat pe D90, nikonist inrait nu alta. Am folosit autofocus chiar daca la fotografia macro se recomanda focusul , se pare vantul care misca floarea sau insecta care tot timpul era in miscare m-a facut sa sterg in final 50% din fotografiile realizate.












 Evident ca nu am fotografiat doar macro . Am mai avut inca un obiectiv nikon 18-55mm pentru a putea surprinde si peisaje



















No comments:

Post a Comment